مرکز خرید عمده آجر سفال ارزان

خاک رس و خاک سفال، مواد تشکیل دهنده آجر سفالی هستند که در ساختمان سازی از آن برای دیوار کشی استفاده می کنند. برای ساخت این نوع آجر ها در ابعاد مختلف، نیاز به دقت بالایی است.

ساختمان سازان با استفاده از ابعاد آن، تعیین می‌کنند که در کدام قسمت از ساختمان، مورد استفاده قرار گیرد.

برای خرید عمده آجر سفال ارزان و پاکت سیمان هرمزگان می‌توانید به فروشگاه های مربوط آجر سفال مراجعه کنید و خرید خود را انجام دهید. در ادامه به بررسی بیشتر مقاومت خوب آجر و صادرات آجر سفال می پردازیم.

مرکز خرید عمده آجر سفال ارزان

ضخامت و مقاومت خوب آجر سفال

ضخامت و مقاومت خوب آجر سفال آجر های سفالی سوراخ دار، به علت‌ جذب کمتر آب در خود، در ساختمان سازی آن را بیشتر مورد استفاده قرار می دهند و سوراخ های آن را با ملات پر می‌کنند. این اجر ها به علت سبک بودن، باعث بالا رفتن سرعت کار نیز می شوند و از دیگر مزایای آن می توان به یکپارچه بودن سطح آن اشاره کرد که باعث یکنواختی آن برای نمای آجری می شود.

این نوع مصالح سنگ نمای ساختمان ارزان جایگزین سنگ ها شده اند که ساخته، دست بشر است.

آجر های سفالی فراوان ترین و اولین، تولید صنعتی بشر هستند که از چند هزار سال پیش وجود دارند.

همان طور که در قسمت بالا گفته شد، آجر های سفالی، وزنی سبک تر نسبت به آجر فشاری دارند و ضخامت و مقاومت خوبی دارند، و خالی بودن فضای خالی در قسمت داخلی آن، عایق خوبی در برابر حرارت است.

فراوان ترین نوع آجرهای سفالی کدام اند؟

فراوان ترین نوع آجرهای سفالی کدام اند؟آجر قالبی نسبت به آجر سفالی، از هزینه کمتری برخوردار است. آجر های سفالی دست ساز انسان است که در قالب های مورد نظر، گل سفال ریخته می شود تا خشک شوند. آجر سفال صنعتی و آجر سفال دستی، از نظر رنگ شبیه به هم هستند و تفاوت آن شکل ظاهری آن است.

در شهر های مختلف، آجر سفال تیغه ای را به نام های مختلف می شناسند، که به چند نمونه از آن اشاره می کنیم. تیغه سفالی، بلوک دیواری، سفال دیواری، تیغه دیواری و … چند نمونه از آن است.

آجر های سفالی، معایبی هم دارد، مانند: باربر نبودن، شکننده بودن و…

ملات تاثیر زیادی در ظاهر آجر دارد، باید از ملات خوب هنگام درست کردن آجر استفاده شود تا آجر شوره‌ نزند، استفاده از نمک و آهک محلول باعث ظاهر این آجر ها می شود.

برای ساخت نما و ساخت دیوار سالن، از آجر ۱۰ سوراخه استفاده می‌کنند. این نوع آجر ها به علت وجود سوراخ باعث می شود که میله گرد در آن قرار داده شود و به‌ مقاوم شدن‌ ساختمان هنگام زلزله کمک می کند. آجر ۱۰ سوراخه را می توان در رنگ و ابعاد مختلف  تهیه کرد که از‌ مرغوب ترین آن ها آجر سفال تهران و آجر سفال یزد در ایران است.

برای تولید آجر های سفالی، ابتدا باید مواد خام را از زمین خارج‌ کنیم، مواد خام خارج شده از زمین باید اول بررسی شود که کیفیت دارد. مرحله ی بعد سنگ ها و کلوخ ها را از هم‌ جدا می کنند.

تولید آجر سفال، به دو مرحله خشک و تر تقسیم بندی می شود. درصد رطوبت در آجر های خشک بسیار‌ کم است ولی در آجر سفالی تر، اگر خشت ها وارد خشک کن نشوند از رطوبت بالایی برخوردارند. بعد از گذراندن این مراحل، آن ها را در کوره ها قرار داده و می پزند و بعد از پخت خشت ها، آن ها را از کوره خارج کرده و می‌گذارند تا سرد شود.

وزن آجر های سفالی بسته به نوع آن است، که در هر کدام متفاوت است.

خرید آجر سفالی ارزان برای صادرات

خرید آجر سفالی ارزان برای صادراتبرای خرید آجر سفالی ارزان برای صادرات، باید به یکنواختی رنگ آن و همچنین نداشتن ترک در سطح آجر، توجه کرد و همچنین باید به ابعاد مورد نیاز آن برای مشتری، توجه کرد. همچنین باید به ظرفیت کامیون ها، هنگام هزینه که چشمگیر است توجه زیادی کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما