خرید تیغه دیواری سبک با قیمت مناسب 

تیغه دیواری سبک از مصالح ساختمانی پرکاربرد هستند که خرید آن با قیمت مناسب در مراکز معتبر صورت می پذیرد.

 

شناخت تیغه دیواری سبک

بلوک های سبک که برای ساخت انواع تیغه دیواری مورد استفاده قرار می گیرند، دوام بالایی دارند. این محصولات با استفاده از مواد غیرسمی و سازگار با محیط زیست تولید می شوند. امروزه حفظ محیط زیست برای بسیاری از افراد از اهمیت ویژه ای برخوردار است. متریال اصلی که برای تولید این محصول مورد استفاده قرار می گیرد، خاک رس است. خاک رس برای سلامتی انسان کاملاً بی ضرر است و به دلیل برخورداری از قابلیت بازیافت هیچگونه آسیبی به محیط زیست وارد نمی کند. امروزه تیغه دیواری سبک در پروژه های ساختمان سازی بسیار رایج شده است. امروزه معماران و مهندسان ساختمانی تمایل به استفاده از مصالحی دارند که حداکثر طول عمر را دارا باشد و سالیان طولانی خواص خود را حفظ کنند.

بلوک های تیغه دیواری دارای تخلخل هستند به همین دلیل نسبت به دیگر مصالح ساختمانی از وزن پایین تری برخوردارند. بر روی بدنه این تیغه ها شیارهایی ایجاد شده و حمل و نقل آن را سهل و آسان می نماید. در نتیجه راحتی در هنگام ساخت موجب شده تا افراد زیادی تمایل به استفاده از این محصول داشته باشند. یکی از رایج ترین مشکلات مصالح ساختمانی آن است که آب به درون آن ها نفوذ می کند و این مصالح در دمای زیر صفر ترک می خورند. این محصولات به دلیل آن که در برابر آب و رطوبت مقاومت بالایی دارند، به استحکام بیشتر ساختمان کمک می نمایند.

شناخت تیغه دیواری سبک

 

کاربرد تیغه دیواری

تیغه دیواری سبک دارای کارایی و کاربرد بسیار زیادی است و از این محصول به منظور جداسازی دیوارهای داخلی ساختمان استفاده می نمایند. این کالا بهترین جدا کننده برای سرویس بهداشتی، آشپزخانه، انباری و حمام محسوب می شود.این محصولات قابلیت استفاده در انواع پارتیشن و تیغه بندی را دارا هستند. آجرهای سفالی که برای ساخت تیغه دیوار مورد استفاده قرار می گیرند، به سه دسته تقسیم بندی می شوند. این نوع مصالح ساختمانی در سه سایز 8 سانت، 10 سانت، 15 تولید می شوند. معمولا برای ساخت تیغه های داخلی از آجرهای سفالی ۸ سانتی استفاده می نمایند و تیغه های خارجی با استفاده از آجرهای ۱۵ سانتی ساخته می شوند زیرا از مقاومت بالاتری برخوردار هستند.

مقاومت بالای تیغه های دیواری در برابر زمین لرزه و انفجار، کارایی و کاربرد محصول را به صورت قابل توجهی افزایش داده است. این محصولات از یکپارچگی و انسجام بالایی برخوردار هستند در نتیجه بهترین مصالح ساختمانی در صنعت ساخت و ساز و پروژه های مسکونی محسوب می شوند. کارخانجات تولید کننده در تلاشند تا با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات بهترین نوع مصالح ساختمانی را در اختیار خریداران قرار دهند. تولید استاندارد این محصولات سبب افزایش کارایی و کاربرد آن شده است.

کاربرد تیغه دیواری

 

راهنمای خرید تیغه دیواری سبک 

در هنگام خرید بلوک تیغه های دیواری سبک باید به ابعاد آن توجه کنید و در نهایت محصولی را خریداری کنید که در سایز و ابعاد دلخواه شما تولید شده باشد. امروزه به دلیل آن که کارخانجات تولید کننده زیادی در این حوزه فعال هستند، توجه به برند مصالح ساختمانی می تواند منجر به خرید بهترین نوع کالا گردد. داشتن اطلاعات جامع و کافی در هنگام خرید این محصولات به شما در انتخاب بلوک تیغه دیواری مناسب کمک می کند. بهتر است شما محصولاتی را انتخاب کنید که از مقاومت بسیار بالایی در برابر گرما و سرما برخوردار هستند.

بهترین روش برای خرید این محصولات خرید از طریق مراکز تامین کننده است. افراد می توانند با مراجعه به این مراکز محصولاتی خریداری کنند که قیمت مناسبی دارند. قیمت این محصولات در مراکز تامین کننده به دلیل حذف واسطه ها بسیار مناسب و ارزان است.

شما می توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی ما بهترین نوع مصالح ساختمانی را با کیفیتی بی نظیر و قیمت ارزان تهیه کنید. پس از ثبت سفارش و پرداخت هزینه محصول، کالاهای خریداری شده در کوتاه ترین زمان ممکن برایتان ارسال می شوند. همچنین با خرید عمده از این مرکز از تخفیفات ویژه بهره مند خواهید شد.

راهنمای خرید تیغه دیواری سبک 

 

13

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما