کارخانه تولید آجر گلدار سنتی در اصفهان

کارخانه تولید آجر گلدار سنتی در اصفهان در بسته بندی های مختلف و استاندارد محصول را تولید نموده و به عرضه آن در بازار داخلی و خارجی می ‌پردازد.

استفاده از پاکت سیمان هرمزگان به دلیل مزایای و ویژگی های منحصر به فرد بسیار رایج شده است. نحوه فروش آن به صورت غیر حضوری می باشد و مشتریان می ‌توانند با حداقل هزینه آن را سفارش دهند.

کارخانه تولید آجر گلدار سنتی در اصفهان

مراحل تولید آجر گلدار سنتی

مراحل تولید آجر گلدار سنتی آجر گلدار سنتی از قدیمی ترین و پرکاربردترین مصالح ساختمانی می باشد که مصارف متعددی دارد و از جمله آنها می‌ توان به دورچینی باغچه اشاره نمود؛ جهت تولید این آجر از خاک رس استفاده می کنند.

برای تولید آجر گلدار به روش سنتی باید خاک رس را با استفاده از آب مخلوط نموده و گل به دست آورد؛ سپس گل به دست آمده را می توان با توجه به اندازه مورد نظر قالب بندی نمود و آن را با دست فشرده کرد.

برای خشک شدن این قالب می توان آن را در کوره قرار داد که بهترین دما ۱۲۰۰ درجه سانتیگراد می باشد تا در کمترین زمان ممکن پخته شود، این حرارت بالا موجب ایجاد رنگ آجر می شود و می توان پس از پخت آن را در صورت نیاز و به صورت دلخواه رنگ آمیزی نمود، این آجرها یکنواخت هستند و مقاومت بالایی دارند.

فروش آجر گلدار سنتی بدون واسطه

فروش آجر گلدار سنتی بدون واسطه جهت فروش آجر گلدار سنتی بدون واسطه از برترین برندهای ایرانی و خارجی بهره گرفته شده است تا مشتریان بتوانند بنا به علاقه و سلیقه خود به تهیه هر کدام از آنها بپردازند؛ این محصول در بسته بندی های استاندارد و متنوع عرضه می شود که تمامی کیفیت های لازم ارائه شده است.

برای این که همه افراد بتوانند این محصول سنگ نمای ساختمان ارزان را به راحتی در اختیار داشته باشند و از مزایای آن برخوردار شوند قیمت‌ های ارزان برای آن ایجاد شده است تا بتوان هزینه ها را به خوبی مدیریت نمود، افراد می توانند با حداقل درآمد و بودجه خود به انتخاب و سفارش این محصول اقدام نمایند.

در ادامه شماره هایی قرار داده شده است که پل ارتباطی ما با خریداران می‌باشد و به واسطه آنها می توان با استفاده از یک تلفن و در عرض کمتر از چند دقیقه با فروشندگان ارتباط برقرار نمایید و میزان درخواست خود را اعلام کنید؛ این روش یکی از تجارت های نوین شناخته شده است که مشتریان به واسطه آن می توانند خرید خود را در زمان بسیار اندک انجام دهند و از مزایای آن برخوردار شوند، کالا فروش بسیار بالایی را از آن خود کرده که به دلیل کیفیت بسیار بالای آن می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما