خرید و فروش انواع آجر سفال زرد در ایران

خرید و فروش انواع آجر سفال زرد در ایران از گذشته تاکنون در بین افرادی که قصد ساخت بنایی با استحکام کافی و با قیمت مناسب دارند، رونق دارد. لعاب دار بودن آجر بسیار مهم است و آن هم بخاطر اینکه آجرهای لعاب دار، دارای مقاومت بالایی می باشند. آجرهای زرد دارای سوراخ هایی بر روی آنها که باعث می شود، سیمان یا هرگونه مصالح که در بین آجر نسوز سیلیسی استفاده می شود، در سوراخ ها نفوذ کرده و مقاومت ساختمان چندین برابر شود و همچنین وزن آجر سبک تر شود.خرید و فروش انواع آجر سفال زرد در ایران

خرید عمده آجر سفال زرد در ایران

خرید عمده آجر سفال زرد در ایرانآجر نسوز سهند لفتون از آجرهایی است که در دو رنگ زرد و قرمز تولید می شود، این نوع آجرها بیشتر برای ساخت بناهایی مناسب است که از مصالح سبک و ارزان تر استفاده شده است.
برای جذب کافی آب در درون آجر، آنها را از خاک رس می سازند، آجرهای ماشینی به رنگ قرمز هستند و به خاطر تولید این گونه آجرها توسط ماشین آلات این نام را به خود گرفته اند.

در برخی موارد برای استحکام بیشتر آجر، از تکنولوژی نانو استفاده می کنند که این نوع آجرها با قیمت های بیشتری نسبت به سایر محصولات در بازار یافت می شوند. آجرها در سایزهای مختلف، برای موارد مصرف گوناگون تولید می شوند برای صرفه جویی در هزینه ها، ما خرید عمده آجر سفالی را به شما پیشنهاد می کنیم. گلبهی، قرمز، زرد، بیشترین رنگ هایی هستند که در آجرها استفاده شده اند و با نام های مختلفی در بازار یافت می شوند. آجر تیغه، آجر سفال، آجر زرد، نام های دیگر این محصولات هستند که در ابعاد مختلفی تولید و عرضه شده اند.

پخش عمده انواع آجر سفال

آجرهای سفالی قدمت بسیار بالایی دارند و امروزه جایگزینی برای انواع سنگ ها شده اند، در گذشته برخی منازل را از سنگ می ساختند و از پی ساختمان تا دیوارها را با سنگ هایی می ساختند که از دل طبیعت جمع آوری کرده بودند. پس از گذشت زمان و هم اکنون نیز پی برخی ساختمان ها از سنگ و بعد از آن را با آجر می سازند. در ساختمان های مهندسی پس از بتن ریزی و یا اسکلت بندی، در بین آن ها آجر کار می کنند.

دلایل استفاده کردن از آجر به جای سنگ:

  • سبک وزن
  • حمل آسان
  • ابعاد متناسب
  • هزینه حمل و نقل

آجرهای قالبی، بهترین و کم هزینه ترین محصولات هستند که مورد استفاده قرار می دهند، برخی از آجرهای سفالی را با دست و پس از ریختن گل در انواع قالب ها می سازند. برای تولید این گونه محصولات از خاک رس مرغوب که در برخی شهرهای ایران یافت می شود استفاده می کنند. شما باید برای خرید انواع مختلف آجر، می توانید آن را از مراکز پخش آجر سفال تهیه و استفاده نمایید.

دریافت سفارش آجر سفال درب منزل

دریافت سفارش آجر سفال درب منزلبرای خرید آجر زرد با کیفیت باید به مواردی دقت کنید همچون نداشتن ترک بر روی آجرها و صاف و یکنواخت بودن آن ها. همچنین قبل از سفارش آجر سفال زرد، به ضخامت محصول و وزن آن دقت نمایید. در تهیه ملات مناسب نیز دقت کافی داشته باشید زیرا که اگر ملات بین آجرها کیفیت پایینی داشته باشد، باعث شوره زدن آجرها می شود و علت اصلی این امر نیز، وجود آهک زیاد در ملات است.

سوراخ هایی بر روی آجرها وجود دارد که برخی تعداد کمی از این سوراخ ها دارند و برخی دیگر سوراخ بیشتر، آجرهایی با سوراخ کم بر روی آنها، سنگین تر از آجرهایی با سوراخ های زیاد می باشند. هنگام استفاده آجرها سیمان یا هر گونه ملات در بین سوراخ ها نفوذ کرده و باعث استحکام بیشتری در برابر زلزله می شود. آجرهای سفالی یزد و تهران از کیفیت بهتری برخوردار هستند و شما برای سفارش انواع آجر سفال با سایز های مختلف می توانید بصورت اینترنتی یا تلفنی اقدام کنید و درب منزل خود تحویل بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما