فروش عمده بلوک سقفی با قیمت ارزان در کشور

بلوک های ساختمانی انواع مختلفی داشته و معمولا به عنوان مصالح پرکننده مورد استفاده قرار می گیرند. بلوک سقفی هم که از جمله  بلوک های ساختمانی است، در جنس های مختلف ساخته می شود.

جنس و کیفیت بلوک در قیمت آن تاثیر بسزایی دارد. با این حال فروش عمده و ارزان پاکت سیمان هرمزگان و بلوک سقفی در بسیاری از شهرها، توسط نمایندگی کارخانجات تولیدی صورت می گیرد.

فروش عمده بلوک سقفی با قیمت ارزان در کشور

فروش بهترین بلوک سقفی در بازار تهران

فروش بهترین بلوک سقفی در بازار تهراندر حالت کلی بلوک ها از مواد مختلفی مثل یونولیت، بتن، سفال و … ساخته می شوند. ولی بلوک های سقفی به خاطر تحمل فشار زیاد، بهتر است از مواد مستحکم تری ساخته شوند. اما جنس مواد مورد استفاده باید به گونه ای باشد که روی بتن اثر شیمیایی نداشته باشد.
از بلوک ها به عنوان قالب برای پرکردن فضای خالی تیرچه ها استفاده می شود. در کل سطح خارجی بلوک به عنوان تامین کننده سطح صاف مخصوص کارهای نازک کاری استفاده می شود و قسمت توخالی داخلی که بتن و خرده مصالح در آن پر می شود، برای تامین مقاومت ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد.

موارد بسیاری از جمله شرایط آب و هوایی منطقه، قیمت و.. در انتخاب بلوک مناسب تاثیر می گذارد، ولی بهتر است در حالت کلی برای انتخاب بلوک به این موارد دقت کنید:

  • در انتخاب وزن بلوک به کاتالوگ های کارخانه سازنده دقت کنید.
  • سطح بلوک ها کاملا صاف باشد.
  • ضخامت دیواره های عمودی و افقی بلوک بتنی کمتر از 15 میلی متر نباشد.
  • به خاطر جذب آب بلوک های سفالی، به این مورد دقت کنید که میزان جذب آبش کمتر از 20 درصد باشد.
  • بلوک های سفالی عاری از ترک بوده و رنگشان کاملا یکنواخت و به دور از دانه های آهکی باشد.

در حال حاضر در بسیاری از شهر ها انواع بلوک ها تولید می شود. ولی از آن جایی که بهترین نوع بلوک در هر شهری یافت نمی شود، شما می توانید با مراجعه به مراکز فروش بلوک سقفی تهران، به بهترین ها دسترسی داشته باشید.

خریدار انواع بلوک سقفی با کیفیت عالی

استفاده از بلوک ها مزایای بسیار زیادی از جمله تسریع در فرآیند ساخت بنا دارد، همچنین صرفه اقتصادی آن نسبت به بناهای آجری بیشتر است.

انواع بلوک ها بر اساس جنس عبارتند از:

  • سیمانی سبک
  • سیمانی معمولی
  • سفالی
  • بتن گازی
  • پوکه معدنی
  • لیکا

بلوک سیمانی به دو صورت پوکه ای و سنگین ساخته می شود. در نوع معمولی از سیمان، شن، ماسه، آب و سنگ های ریز استفاده می شود. ولی در نوع سبک که به پوکه ای هم معروف است علاوه بر مواد استفاده شده در نوع معمولی، بیشتر از سبک دانه های طبیعی یا صنعتی، استفاده می شود.

در نوع لیکا از شن و ماسه استفاده نشده و ترکیب آن فقط مخلوط سبک دانه، سیمان و آب است. این محصول از جمله مصالح سبک بوده و به دو شکل توپر و توخالی ساخته می شود. همچنین جهت کارایی بهتر این محصول بهتر است، ملات مناسب برای آن را استفاده کنید.

نوع پوکه معدنی از خاکستر مواد آتشفشانی ساخته شده و بیشتر در شمال و شمال غرب کشور یافت می شود.

بلوک بتن گازی از ترکیب سیمان، آب و آهک، پودر سیلیس و آلومینیوم و دیگر مواد افزودنی ساخته می شود.

از آنجایی که استحکام سقف یک ساختمان از موارد مهم می باشد، بنابراین خریدار بلوک سقفی هنگام انتخاب بلوک، باید در کنار مقاوم بودن به سبک بودن آن نیز دقت کند.

گروه تامین کننده بلوک سقفی ارزان بر اساس استاندارد

گروه تامین کننده بلوک سقفی ارزان بر اساس استانداردهمانطور که گفتیم بلوک های سقفی و سنگ نمای ساختمان ارزان بیشتر از نوع سبک انتخاب می شود. همچنین بلوک های یونولیتی هم علاوه بر نوع سفالی، در سقف های تیرچه بلوک مورد استفاده قرار می گیرد. با این حال هرکدام مزایا و معایبی نسبت به شرایط مختلف، دارند.

اما چیزی که مهم است رعایت استانداردهای موردنظر، در ساخت هرکدام است، تا هرکس به راحتی بتواند بر حسب نیاز خود، به بلوک سقفی استاندارد، دسترسی داشته باشد. خوشبختانه در کشور ما، هستند مراکزی که تامین کننده انواع بلوک های ارزان استاندارد می باشند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما