تولید کننده آجر قزاقی دور ستون بزرگ

آجر قزاقی دور ستون یکی از نمونه آجرهایی می باشد که در نمای داخلی و بیرونی بسیار کاربرد دارد و از تولید بسیار خوبی نیز برخوردار است، تولید کننده آجر دور ستون بزرگ این نمونه آجر را که در طرح ها و رنگ های مختلف عرضه می شود را با استفاده از مواد اولیه با کیفیت تولید می نماید و آن را در اندازه‌ های مختلف به صورت مستقیم در اختیار بازار فروش و مصرف کننده قرار می دهد.

تولید کننده آجر قزاقی دور ستون بزرگ

مشخصات آجر دور ستون

مشخصات آجر دور ستونآجر نسوز ضایعات به عنوان یکی از مصالح کاربردی و پر مصرف در ساختمان سازی می باشد که عمدتاً برای نمای داخلی و بیرونی مورد استفاده قرار می گیرد و به دلیل کاربردهای متنوعی که دارد از انواع مختلفی برخوردار بوده که هر کدام از لحاظ شکل ظاهری و رنگ با یکدیگر متفاوت می باشند و تحت شرایط دما و شرایط خاصی تولید می گردند.

آجر دور ستون یکی از نمونه آجرهایی می‌ باشد که به آن آجر قزاقی نیز گفته می‌ شود و عمدتاً از شکل ظاهری متفاوتی با آجرهای رایج در بازار برخوردار می‌ باشد.

  • از مشخصات این نمونه آجر می‌ توان به طول، عرض، قطر، ضخامت و شکل ظاهری آن اشاره کرد که با توجه به موارد کاربردی متنوعی که دارد در اندازه‌ های مختلف تولید می گردد و از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است.
  • این نمونه آجر عمدتاً به صورت هلالی شکل و یا نیم دایره با قطر و ضخامت های مختلف تولید می گردد که برای ستون های دوار یا ساختمان‌ های نیم دایره ای شکل بسیار کاربردی و زیبا می باشند و معمولاً در نمای های داخلی و خارجی استفاده می شود‌.
  • تنوع زیادی که در رنگ آجر های مذکور وجود دارد باعث استفاده گسترده و محبوبیت بیشتر آنها شده است و در رنگ‌ های مختلف و متناسب با سلیقه افراد تولید می‌ شود.

مراکز توزیع آجر دور ستون بزرگ

مراکز توزیع آجر دور ستون بزرگ همانطور که گفته شد آجر نمای نسوز دور ستون از کاربردهای بسیار زیادی برخوردار است که همین عامل بر توزیع بیشتر آن افزوده است و سبب شده تا واحدهای تولید کننده و تامین کننده انواع مختلف این محصول را به صورت عمده در سراسر کشور توزیع و پخش نمایند تا در اختیار سایر مصرف کنندگان در سراسر کشور قرار گیرند.

مراکز توزیع آجر دور ستون بزرگ که به عنوان نمایندگان اصلی برای فروش عمده این محصول به شمار می روند، آنها را در رنگ ها و اندازه های مختلف به صورت عمده در سراسر کشور توزیع می کنند و با ارائه راه‌ های ارتباطی مختلف امکان خرید را برای سایرین فراهم می نمایند.

این سایت جهت برقراری ارتباط با این مراکز طراحی شده است و خریدار بدون مراجعه حضوری می‌ تواند این محصولات را سفارش داده و خریداری کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما